2013. február 28., csütörtök

13. rész: Elintéztem...


Harry szemszöge:
Ashley-t ott hagytam Louis-szal, majd ő vigyázz rá. Odamentem a Range Rover-emhez, szinte az ajtót kitéptem a helyéről és bevágódtam a vezető ülésre.

 Jól bebasztam az ajtót, felbőgettem a motort és kerék csikorgatva kilőttem magam. 

Nem érdekelt, hogy átléptem a sebesség határt, most semmi sem számított. Megérkeztem Niall-ékhez, megálltam az útpadkára nem érdekel, ha a gyalogosok nem tudnak elmenni. Kiszálltam és szinte futó lépésben mentem a bejárathoz, szó szerint elkezdtem dörömbölni:
- Niall, nyisd ki! Tudom, hogy itthon vagy! - ordítottam.
Jó 10 perce ezt csinálom, mikor résnyire kinyílik az ajtó. Matt álmos feje tekint rám.
- Mit akarsz hajnalok-hajnalán? - kérdezte Matt álmosan.
- Niall?!! - mondtam idegesen.


- Mit szeretnél tőle?
Tele voltam adrenalinnal és beljebb löktem az ajtót, Matt hátra eset és én Niall keresésére indultam. Elég hamar megtaláltam, mivel a szobájában volt és aludt. Az ajtót eltorlaszoltam gyors, hogy nehogy bejöjjön Matt.
- Ébresztő Niall! - kiabáltam és a lepedőt kihúztam alóla.
Niall a földre zuhant, nyöszörgött valamit, majd felállt.
- Harry? Te mit akarsz hajnali 3 kor? - kérdezte Niall és elnyomott egy ásítást.
- Bosszút! - mondtam vicsorítva és neki rontottam Niall-nek.
Mindketten a földre estünk, elkezdtem ütni a fejét jobb egyenes, bal egyenes. Nem láttam és nem hallottam semmit... a düh irányított mindent ebben a pillanatban. Már szinte félholtra vertem, de mégse ölhetem meg hisz ő a barátom. Gyors felálltam és csak néztem Niall-t. Jézusom Harry, te egy állat vagy. Távolról még brutálisabban néz ki...

- Tudom, hogy hallod Niall! Egyet jegyez meg! Soha meg ne lássalak Ashley közelében, mert akkor nem állok le és megöllek - fenyegettem Niall-t.
Odamentem az ajtóhoz a torlaszt elpakoltam onnan és kinyitottam az ajtót. Matt ott állt előttem.
- Mit tettél? - Matt.
Én egy mozdulattal arrébb löktem és lebaktattam a lépcsőn, ki a bejárati ajtón és beszálltam a kocsimba. Rábasztam egyet a kormányra... Niall te szemétláda! Bedugtam a slusszkulcsot és beindítottam az autóm és elindultam. Nem tudtam merre megyek, mert így nem mehettem haza. Autókáztam Blackpool utcáin... Mire hazaértem már 7 óra volt. Leparkoltam és kiszálltam. Oda baktattam a bejárat elé és beléptem a házba. Még mindenki aludt, levettem a cipőm és felmentem a szobámba. Óvatosan nyitottam be, láttam, hogy Ashley alszik, Liam is. Odamentem Ashley ágyához, leguggoltam és megsimítottam az arcát.
- Szerelmem Szeretlek - és egy puszit nyomtam az arcára.
Felálltam, ledobáltam magamról a ruhákat és bementem a fürdőbe, gyors lezuhanyoztam. Kijöttem a fürdőből és egy boxerben befeküdtem Ashley mellé. Felkönyökölve néztem, ahogy alszik. Milyen védtelen ilyenkor. Nem tudtam megállni, hogy ne simogassam. Elkezdett mocorogni.
- Nem akartalak felébreszteni - és magamhoz húztam.
Ashley a mellkasomon pihent, egyszer csak megszólalt:
- Hol voltál? - nyöszörögte.
- Volt egy kis dolgom, de most aludj vissza - és nyomtam egy puszit a feje búbjára.
- Ilyenkor?
- Igen, majd ha felkelünk, elmondok mindent, de most aludjunk - mondtam és becsuktam a szemem.
Elaludtunk... kb 3 óra múlva arra kelek fel, hogy Ashley épp mászik ki mellőlem az ágyból, de én visszahúztam.
- Ne hagyj itt, Cica! - mondtam neki, de még a szemeim csukva voltak.
- Mindjárt visszajövök, csak pisilni megyek - Ash.
Elengedtem és elterpeszkedtem az ágyon, pár perc múlva vissza is jött és bebújt mellém. A mellkasomra feküdt és az ujjaival apró köröket rajzolt rá.
- Elmondod végre, hogy hol voltál hajnalban? - tette fel Ash azt a kérdést, amit nem akartam hallani.
- Elmentem és elrendeztem a dolgokat - mondtam titkolózva.
- Azt kérdeztem, hogy hol voltál - mondta Ash. Látszik, hogy jól ismer engem.
- Niall-nél... - mondtam halkan.
- Mit csináltál te ott? - emelte fel a fejét és a szemembe nézett.
Nem válaszoltam azonnal és próbáltam a tekintetét kerülni.
- Harry! - szólt rám. - Mit tettél?
- Elintéztem...
- Hogy mit csináltál?! - ült fel az ágyba.
- Megvertem...
- Harry ő nem ezt érdemelte..
- De! Ő bántott téged és én ezt nem tűrhettem üres kézzel..
- És te megsérültél?
- Nem.
- Soha ne csinálj ilyet. Ígérd meg!
- Jó, megígérem. Gyere ide.
Ashley visszabújt és tovább beszélgettünk.

* csütörtök *
Írói szemszög:
A nappaliban mindenki helyet foglalt: Liam, Danielle, Louis, Elenor, Zayn, Kelly, Harry, Ashley. És együtt tervezik a bulit, Liam szülinapját, ami holnap esedékes. Liam, Louis, Zayn elmentek piáért és kajáért; a lányok meg díszítő elemekért; Harry meg otthon maradt pihenni.

* péntek * augusztus 29.
Liam szemszöge:
Olyan délelőtt 10 fele felkeltem. Istenem, de öreg lettem. Lementem a lépcsőn és mindenki a konyhában volt. Észrevettek és mindannyian felköszöntöttek és adtak egy kis apróságot. Nem sokkal ezután megjött Danielle is. És olyan 4 fele kipakoltunk és berendeztük a házat egy kis házibulira. Elég szépen fel lett díszítve a lakás. A kedvenc részem az volt, amikor Danielle felmászott a létrára és èn meg adogattam fel neki a lufikat meg a díszeket. Kicsit se jöttek elő a gondolatok... És most várjuk a vendégeket, nem hívtunk sokat csak pár barátot. Megérkeztek a vendégek is és kezdetét vett a buli.
- Harry? Nem láttad Danielle-t? - kérdeztem tőle.
- De, nem rég láttam, hogy a konyhába ment - válaszolta.
- Köszi.
És egyből a konyhába mentem. Meg is találtam, háttal állt nekem.
- Kop-kop - mondtam és hirtelen hátra fordult és, amint meglátott elmosolyodott.
- Szia Szülinapos! Egy italt? - kérdezte Danielle.
- Rendben - és odamentem hozzá.
A kezembe nyomott egy piát és megittam. Majd néztem. Danielle-t.
- Miért nézel? - kérdezte.
- Mert gyönyörű vagy - mondtam a szemébe nézve, majd közelebb léptem hozzá és megsimítottam az arcát.
Nem bírtam sokáig és megcsókoltam. A csókunk egyre hevesebb lett, majd én eltoltam magamtól.
- Valami rosszat tettem? - kérdezte aggódva Danielle.
- Nem. Csak mostanában sokat gondolkodtam kettőnkről...
- És mégis min? - kérdezte meglepődve.
- Hát azon, hogy... lennél-e a barátnőm? - tettem fel a kérdést és közben megfogtam a kezét.
- Liam...én...Persze! - húzta nagy mosolyra a száját.
Én megöleltem 

és a csókolózást ott folytattuk, ahol abba hagytuk. Majd felmentünk a vendégszobába és megünnepeltük....

2 megjegyzés: