2013. március 1., péntek

14. rész: Már nincs sok hátra


Louis szemszöge:
A buliban táncolok Eleanor-ral, egyszerűen imádom ezt a csajt.
- Mondtam már, hogy ez a ruha valami eszméletlenül áll rajtad? - búgtam a fülébe.
- Igen, az este folyamán számtalanszor - mondta El és a végén kuncogni kezdett.
- Bocsi, de nem tudok betelni a látványoddal - bókoltam neki, ő a nyakamnál összekulcsolta a kezét és megcsókolt.
A fejét a mellkasomba fúrta én meg szorosan magamhoz húztam.
- Louis, baj van - mondta Eleanor.
- Mi a baj?
- Itt van az exem - és a bejárat felé biccentett.
Abba az irányba néztem és elképedtem, hogy egy ilyen lány, mint Eleanor, hogy tudott összeállni egy ilyen fazonnal.
Nathan
- Reméljük nem cinkelni jött - mondtam El-nek.
- Én is, de ez felénk jön - kezdett el pánikolni.
- Mii? - lepődtem meg.
- Eleanor, beszélhetünk? - kérdezte az ex.
- Nem látod, nem érek rá - mondta El.
- De ez fontos - ex.
- Nem hallottad mit mondott? Húzzál innen! - zavartam el.
- Eleanor ki ez a nyálgép? - ex.
- Nathan ő itt a pasim Louis, Louis ő az exem Nathan - mutatott be neki.
- Loui valami baj van? - jött ide Harry.
- Nincs, már Nathi távozni készült - mondtam és ránéztem Nathan-re.
Motyogott valamit, de nem értettem. Az a lényeg, hogy elment. Most már csak Eleanor az enyém. Egész este beszélgettünk és még jobban megismertem. Egyre jobban kedvelem, talán szeretem?

Harry szemszöge:
- Ashley, hozzak valamit inni? - kezdtem.
- Nem, köszi - mondta.
Ketten ültünk a kanapén, az emberek a kertben buliztak.
- Jössz táncolni, velem? - húztam féloldalas mosolyra a szám.
- Te mehetsz nyugodtan, nekem nincs kedvem - Ashley.
- Nélküled nem megyek - mondtam és megcsókoltam.

Nem tudom meddig ülhettünk itt, de egyszer csak megszólalok:
- Séta?
Ő csak bólogatott. Összekulcsoltuk a kezünket és így elindultunk ki a házból. Az ajtónál beleütköztünk Matt-be. Elég feldúlt volt.
- Áhh, örülök, hogy itt talállak Harold - Matt.
- Mondd, mit szeretnél? - kérdeztem komolyan, de határozottan.
- Négyszemközt, ha lehet - Matt.
- Mondd bátran, nekem Ashley előtt nincsenek titkaim - én.
- Oké, amit Niall-lel tettél az nem szép dolog.

- Ez nem maradhat következmény nélkül - mondta Matt és elment.
- Mire akart ezzel célozni? - kérdezte Ashley.
- Nem tudom, de nekem bűzlik valami - mondtam és elindultunk a sétánkra.

* szombat * augusztus 30.
Liam szemszöge:
Reggel felkeltem a vendégszobában Danielle mellett. Eszembe jutott a tegnap este és csak mosolyogtam. Felébresztettem óvatosan Danielle-t, felöltöztünk és lementünk enni. És utána haza vittem őt. A kocsiban megbeszéltük, hogy el kéne mondani Travis- nek, hogy együtt vagyunk. Megérkeztünk és kiszálltunk a kocsiból. Nekem egyből fegyvert nyomtak a képembe.
- Hagyjátok őt békén. Velem van! – mondta Danielle.
Travis emberei ránéztek Danielle-re, majd letették a fegyvert. Kézen fogtam Danielle-t és elindultunk Travis-hez. 

Danielle kinyitotta az ajtót és bementünk. Travis épp a konyhából jött ki.
- Te mit keresel itt?! Megmondtam, ha meglátlak a nővéremmel, akkor meghalsz!- fenyegetőzött ismét Travis.
- Kuss legyen öcsi! Ne parancsolgassál a nővérednek - oltotta be Danielle.
- De...de...
- Nincs semmi de! Ha nem tetszik, hogy Liam a pasim, akkor elhúzhatsz a házamból vissza anyáékhoz.
- Jó - mondta durcásan Travis és visszament a konyhába.
- De kemény valaki - jegyeztem meg.
- Muszáj megnevelni.

* vasárnap * augusztus 31.
Carl szemszöge:
Elterveztem, hogy ma haza megyek és meglátogatom Elenor-t, a lányomat. Így is tettem, de nem volt otthon. Vártam, hogy haza jöjjön, de nem jött. Végig kérdeztem a szomszédokat és megtudtam, hogy pár napja elköltözött. Az illetőnek meg egy Hammer-ja volt, mindenki tudja, hogy a városban csak egy Hammer van, az is Louis-é. Ha megtudom, hogy Louis csinált is valamit a lányommal, megölöm!

Niall szemszöge:
Reggel Matt-el beültünk a kocsiba és visszamentünk Londonba. Hogy közöljük Milo-val, ezek a férgek élnek! Meg kell bosszulnunk, amit Fürtöske velem tett. Nem tudom mikor fog rendbe jönni a csodálatos arcom. Leparkoltunk és kiszálltunk az autóból, odamentünk a bejárathoz.
- Csá Oli! - koccoltunk össze.
- Csá bro! Mi történt veled? Elég szarul nézel ki.
- Tudom. Milo bent van, mert fontos híreket hoztunk.
- Persze, az irodájában van.
Matt-el bementünk az épületbe egyből Milo irodájához. Bekopogtam.
- Szabad? - hallottam a hangját.
Beléptünk és eléggé meglepett volt az arca.
- Veled meg mi történt?
- Harry Styles!
- De ő halott, nem?
- Nem. Blackpoolban van, azt is tudom, hogy hol.
- Hamarabb nem tudtatok volna szólni? Mondtam, hogy ne kezdjetek magánakcióba úgyse sikerült volna.
- Tudom. Mikor megyünk megölni őket? Harry-t én akarom kinyírni.

- Nyugi Niall! Megadom a lehetőséget, hogy te tedd meg. De most egy terv kellene. Most ti szépen visszamentek, Niall te rendbe hozod amit elrontottál, a bizalmasuk lesztek és telefonon értesítelek titeket a többiről.
- Rendben - mondtam és elhagytuk az irodát.

*Hétfő*
szeptember 1.
Louis szemszöge:
Kivételesen ma én mentem beszerzésre, Ashley helyett. Úton vagyunk a találkahelyre. Alig telt bele 10 percbe és megis érkeztünk. És vártuk, hogy megjöjjön a nagyfőnök, vagyis Carl. Utánunk nem sokkal megérkeztek. Kiszálltak a kocsiból és felénk jöttek.
- Szia, Harold! - ölelte meg őt.
- Szia, Carl!
Ugyanezt eljátszotta Liam-mal is, majd felém jött.
- Üdvözöllek, ifjú ujjonc. Carl Calder - nyújtotta felém a kezét.
Calder? Eleanor-nak is ugyanez a vezetékneve. Az nem lehet! Biztosan véletlen egybe esés. Vagy mégse?
- Örvendek, Louis Tominson vagyok - ráztam vele kezet határozottan.
Carl visszament az autóhoz és kivette a bőröndöt. Odament Harry-hez és kicserélték a táskákat. Majd indultunk volna a kocsihoz, ha Carl nem szól utánunk.
- Nem ismerős az Eleanor név?
Amikor kimondta ezt a nevet minden összeállt. Ez a mocsadék Eleanor apja.

- Mi van vele? - fordultam vele szembe.
- Tudhattam volna, hogy te vagy az. Rossz ember lányával kezdtél ki, kisfiú.
- Nem hiszem... a lányát már rég elvesztette.
- Ehez neked semmi közöd!
- De igenis van. Eleanor a barátnőm - mondtam és közben egyre közelebb kerültünk egymáshoz.
- Nem sokáig - vette elő a fegyverét és rám szegezte.
- Tessék, tedd meg, ha azt akarod, hogy a lányod jobban utáljon - tártam széjjel a karom.
- Nyugi Carl, biztos meglehet ezt beszélni - mondta Harry, remélem sikerült meggyőznie.
És ekkor hallottam, hogy kibiztosítja a fegyverét... Nah Louis most véged, csuktam be a szemem. És várom, hogy történjen meg, de semmi. Elkezdtem hunyorogni, és látom, hogy Carl karba tett kézzel vigyorog. Most mi van?
- Louis! Most már biztos vagyok benne, hogy jó pasit választott magának a lányom. Üdvözöllek a családban - ölelt meg.

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon nagyon jó :) Káár,hogy vége lesz :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      sajna elszállt az ihlet :( , de lehet h OneShot-okkal jövök később :D

      Törlés
  2. Hu a vege izgis lett :) en is sajnalom hogy vege lesz :((

    VálaszTörlés