2013. január 28., hétfő

3. rész: Van egy kis drogod?


* péntek * este 8óra
Harry szemszöge:
Lent ültem a nappaliba. Láttam, hogy Louis csomagolja az adagokat. 

Végre csinál valami és nem nyávog.
- Louis nem láttad Ashley-t?
- Nem!
Inkább ráhagytam és elindultam fel a szobámba. Az ajtó előtt állt Liam.
- Te meg mit csinálsz itt kint?
- Ashley kiküldött, mert öltözik.
- Jól van, én bemegyek - és benyitottam.
Beléptem a szobába és becsuktam magam mögött az ajtót. Ott állt előttem egy szál fehérneműben.
- Harry kifele! Öltözöm - kapta maga elé a ruháját.
- Felesleges takargatni magad, már láttalak kevesebb ruhával is.
- Kuss Styles! Még meghallja Liam - mondta ki megint azzal a hanglejtéssel.
Közelebb léptem hozzá... A kezemet a derekára tettem és a fülébe súgtam:
- Egyszer kicsinálsz, Cica.
- Én? Mivel?
- Hát ezzel...
Magamhoz húztam, mélyen a szemébe néztem és az ajkaimmal közelítettem az ő ajkaihoz. Már majdnem megcsókoltam, mikor Liam benyit.
- Srácok! Már mindenki kész! Rátok várunk!
- Nem meg mondtam, hogy ne gyere be, mert öltözök? - Ashley.
- Igen Liam! Kifele! - és odaálltam Ash elé, hogy Liam ne lásson semmit.
- Jól van, megyek - és kiment.
- Hol is tartottunk? - raktam vissza a kezem a derekára.
- Én nem tudom. Te vagy a főnök - és megfogta a pólómat és közelebb rántott magához. Én meg megcsókoltam.
- Most már hagysz öltözni?
- Ha nagyon muszáj...
Leültem az ágyra. Ashley magára kapta a ruhát, még jó hogy van bennem annyi önuralom, hogy nem támadtam le. 
Ashley ruhája:

És már megint azt a ruhát vettel fel, amit én annyira imádok rajta.
- Mehetünk?
- Jah, igen - álltam fel az ágyról és követtem Ashley-t.
A többiek már lent vártak minket. Mi elvettük az adagunkat az asztalról és indultunk a buliba. Alig telt bele 15 percbe és ott is voltunk.
- Kelly, Zayn, Louis ti a másodikon lesztek. Mi meg itt maradunk lent - utasítottam őket.
Én, Liam és Ashley leültünk a bárpulthoz és kezdetnek rendeltünk 3dl whisky-kólát. Majd mindannyian elfoglaltuk a helyünket, Liam ment az asztalokhoz, Ashley a táncparketten, én meg maradtam a bárpultnál. Éjfélre már tele is lett a hely én már eladtam 20g-ot. Leült mellém egy srác, lehetett olyan 17 éves.
- Hello, mid van?
- Mit szeretnél?
- Azt a jó féle tablettát, mint a múltkor.
- Az most nincs nálam, de látod azt a szőkét miniben? - a srác bólogat. - Nah ő nála van.
És a srác odament hozzá.
3:30-ra sikeresen eladtam az összes drogomat és odamentem Ashley-hez. Megfogtam a kezét, szerintem egy kicsit megijedt, mert összerezzent. Majd magam után húztam, ki a szórakozóhelyről. 

Mindenki minket nézett, mivel Ashley-t megint oda szorítottam a falhoz.
- Hazza, mit akarsz? - kérdezte tőlem, azzal az ártatlan cuki buksijával.
- Téged Cica, téged - és rákacsintottam.
És akkor valaki megkocogtatta a vállam, hátra néztem, egy vörös bombázó állt ott.
- Szeretnél valamit? - kérdeztem és végig mértem még egyszer és felé fordultam.
- Ami azt illeti igen - és a mutató ujját végig húzta a mellkasomon.
A szemem sarkából néztem Ashley-t, akinek ez nem nagyon tetszett. Én, mint egy óvodás direkt húztam az agyát.
- Mire gondoltál? - szálltam bele a játékba.
- Te és én, egy csodálatos éjszaka... - lépett közelebb hozzám és meg markolta a férfiasságom.
- Ohh, szóval azt akarod, hogy meg basszalak? - és az utolsó szót nyomatékosabban mondtam, hogy Ashley figyeljen ide. Úgy tűnik sikerült, mert megszólalt.
- A sarkot keresed, kicsi lány?
Ekkor a csajszi elengedte a péniszemet és Ash-re nézett.
- A saját helyedről beszélsz? - vágott neki vissza a csaj.
- Hallom félre hallasz... Tán túl sok volt a térdelés?
A vörös hajú csaj segély kérően rám nézett és én megszólaltam.
- Ide figyelj csajszi! A helyedben nem kezdenék ki Ashley trófeájával, mert átrendezi a plasztikált fejedet.
Csoda történt a csaj elhúzott innen, végre. És újra Ashley-re tudtam koncentrálni.
- Most már újra a tiéd vagyok Cica - öleltem magamhoz.
- Azt hiszed, ezek után kedvedre ölelgethetsz? - tolt el magától.
- Igen - megfogtam a kezét és meg akartam csókolni, de Liam megint megzavart.
- Srácok ti mit csináltok? - kérdezte Liam és csak ránéztem csúnyán. - Sziasztok! - és inkább elment.
- Hogy minket mindig megzavar valaki... - mondtam.
- Még is miben? - játszotta az ártatlant, mint aki nem tudná.
- Ha eddig nem tűnt volna fel, Cica. Kívánlak! - súgtam a fülébe majd megpusziltam a nyakát.
- Valóban? - kérdezte és az én reakcióm az volt, hogy a csípőjét megfogtam és szorosan magamhoz húztam, hogy érezze.
Ő csak elmosolyodott és megfogta a kezem és maga után húzott egy sötét, elhagyatott sikátorba. Vad smárolásba kezdtünk. Én a falhoz akartan tolni óvatosan, de véletlen erősen sikerült és Ash beverte a fejét.
- Áúúú! Te barom!
- Bocsi.
Majd én kerültem a falhoz és Ash már megint át vette az irányítást, ha így folytatom annyi a férfi önbecsülésemnek. Csókolózás közben gombolta ki a nadrágom és a boxeremen keresztülsimogatni kezdte, a már lüktető péniszemet. Én meg közben kicipzároztam a ruháját. Egy mozdulattal kilépett belőle. Majd rólam is lekerült a felső...
Liam szemszöge:
Sétálok haza fele. Úgy érzem, mindjárt ide hányok. Soha többet nem iszok ennyit. Ez az oszlop eddig is ilyen közel volt?
- Áúú! A fejem! Most miért fáj?
Valaki elment mellettem. 

Mit gondolhat rólam, hogy magamba beszélek? Aszta...jó csaj. OMG egyből beindultam rá, pedig csak hátulról láttam. Hogy én miket csinálnék vele az ágyba... Oda kéne mennem és ezt mondani: Szana-széjjel kurlak te mocskos ringyó.... Várjunk csak, én nem vagyok ilyen retardált köcsög. Inkább ezt kéne mondanom: Tetszik a tészta hajad. Megyünk dugni? Aham, ez már tetszik. De várjunk hova lett ő? Az előbb még ott ment előttem. Jézusom, én meg akartam dugni egy szellemet. De fogyatékos vagyok. Inkább megyek haza. Lassan sétálgattam haza... Út közben beleestem egy kukába és az óta nagyon bűzlök. Amint haza értem megfürödtem. Mivel aludni nem tudtam, lementem a nappaliba TV-zni. Nem tudott igazán lekötni igazán, ezért kikapcsoltam. A gondolataim a "szellem" körül forogtak. Most valóság voltam vagy csak képzelődtem? Szerintem ott volt... A gondolat menetemet egy ajtó csapódás zavarta meg.
- Sss - hallottam asszem Harry hangját.
Én tovább hallgatóztam a kanapéról.
- Harry! Te is érzed ezt a bűzt? - azt hiszem ez Ash hangja volt, igen ez Ashley volt.
- Ha arra gondolsz, hogy olyan szag van, mintha egy mosómedve ide szart volna, akkor érzem.
Én összehúztam a kanapén magam, nehogy észrevegyenek és rám kenjék az egészet. Ja, tényleg én hoztam be. Szerintem kinyitották az ablakot, mert elkezdtem fázni.
- Amúgy többször is lehetne ilyen, Cica.
- Majd meglátom.
Ez után cuppogást hallottam... Gondolom csókolóztak. Mi van ezek összejöttek és nem szóltak nekem? Ezért le fogom őket buktatni.
* szombat * 
Kelly szemszöge:

14:00 konyha

- Ashley ma mit csinálunk?
- Ööö nem tudom.
- Menjünk le a partra - vetettem fel az ötletet.
Aztán Liam hirtelen bedugta a fejét.
- A partra? Héé emberek megyünk le a partra. Készülődjetek! - kiabálta Liam.
- Ez nem normális - jegyezte meg Ashley.
Majd felmentünk mind ketten összepakolni. Már mindenki indulásra készen van a nappaliban, csak egy ember hiányzott.
- Harry hol van? - kérdeztem ingerülten.
- Nem jön - mondta Ashley.
- Mi az, hogy nem jön? - háborodtam föl.
- Azt mondta nincs kedve...
- Harry! Meg jött az óvszered! - kiabált fel neki Liam.
- Mi? - egyből robogott le Hazza a lépcsőn.
- Látom, egyből lejössz - Liam.
- Miért nem jössz velünk? - kérdeztem.
- Nem... akarok.
- És miért nem? - kérdezte Zayn.
- Igen, miért? - Liam.
- Mert nem akarok és kész!
- Azt akarod, hogy fejbe verjelek egy serpenyővel és úgy cipeljünk el a partra! - keltem ki magamból.
- Nyugi kicsim - ölelt meg hátulról Zayn.
- Hagyjuk itt őt, azt húzzunk már - Louis.
- Igen egyet értek Loui-val. Gyere Liam menjünk, élvezzük az életet - és Ash belekarolt Liam-ba és elindultak az ajtó felé.
Amint láttam ez Harry-nek nem tetszett.
- Jól van, megyek - adta be a derekát Harold.
- Van 5 perced összepakolni, Harold! - mondtam neki parancsolóan.
Úgy látszik nagy hatással voltam rá, mert kb. 2 perc alatt itt volt a cuccaival együtt. Elindultunk a partra, végre. Elfoglaltuk a helyünket egy nagy fa alatt.
Ashley szemszöge:
Ülök a lepedőn a többiekkel, Harry közel hajol hozzám:
- Bekened a hátam? - kérdezte és a naptejet a kezembe nyomta.
- Rendben, csak vedd le a pólódat - mondtam neki és egy adag naptejet a kezembe nyomtam.
Amint vette le a pólóját, láttam a hátán a karmolásokat, nem hittem volna, hogy ennyire széjjelkarmoltam.
- Úristen, Harry! A hátad! - mondta Liam a hátam mögül, úgy látszik nemcsak én vettem észre...
- Baszki ez nagyon durva - mondta Zayn.
- Hát kemény éjszakám volt egy vad csajjal - büszkélkedett Harry.
Egy vad csajjal mi?! És a kezemet a hátára nyomtam.
- Áúú, ez csíp - váltott a hangja szopránba. - Lehetnél óvatosabb.
- Jujj, bocsi - mondtam neki ártatlanul és óvatosan kentem tovább a hátát.
- Szóval egy vad csajjal... - koccolt össze Zayn Harry-vel.
- Igen, jól megdöngettem - mondta Harry nagy vigyorral a pofáján.
Jól van Harry, ha te így látod a dolgokat... Csak legyünk kettesben elbeszélgetek a fejeddel.
- Amúgy, hogy hívták a csajt? Mert én is ki szeretném próbálni - mondta Liam.
Nah Harry most légy okos.
- Nem kérdeztem a nevét, csak megdugtam - szép hárítás Harry.
- Káár... Ashley te nem láttad kivel ment el? - intézte a kérdést felém.
- Láttam, hogy elment egy csajjal, de nem tudom ki volt - mondtam ki szép lassan a szavakat.
- Valóban? Akkor hogy-hogy együtt jöttetek haza? - tette fel a kérdést Liam nekem és Harry-nek.
Egymásra néztünk Hazza-val és azt vártam, hogy találjon már ki valamit. Észrevettem, hogy kapcsolt és megszólalt:
- Háááát...ööö... Honnan veszed, hogy együtt jöttünk haza?
- Azért, mert te és Ashley együtt vagytok. És nem mondtátok el nekünk, főleg nekem nem - mondta felháborodottan Liam.

Zavaromban felnevettem és Harry is követte a példámat.
- Én és Harry? Ez még viccnek is rossz. Kíváncsi vagyok Liam, hogy honnan jönnek ezek az ötletek.
- Tudom, hogy együtt vagytok és kész!
- Sohasem fektetném meg Ash-t, mivel nem éri el a női ideál szintemet - mondta Harry rezzenéstelen arccal.
- Harry! Ez azért durva volt - mondta Kelly.
Kelly-nek igaza volt, tényleg durva megszólalás volt, de tudom, hogy csak azért mondta, hogy ne bukjunk le. Játszottam a sértődött libát, ezért felálltam és elindultam a fagyizó felé. Közben hallottam, hogy Liam szidja Harold fejét és hirtelen itt volt mellettem Harry.
- Ashley én nem úgy gondoltam, csak védtem magunkat - mondta Harry és rám nézett azzal a bocsánatkérő tekintetével.
- Tudom, én is ezt tettem volna. Megölelnélek, de nem akarom, hogy a többiek azt higgyék, hogy ilyen hamar megbocsátok neked - mondtam Harry-nek és rákacsintottam.
- És akkor engesztelés képpen meghívlak egy fagyira és elmegyünk sétálni a parton - mondta azzal a rossz fiús mosolyával 
Odasétáltunk a fagyizóhoz és én rendeltem:

- Csokis, vaníliás, citromos, pisztáciás és sztracsatellás. És te Harry? - kérdeztem és nagyokat pislogtam.
- Én is ugyan azt - mondta Harry majd kifizette és elindultunk sétálni, távol a többiektől.

Meg is érkeztünk a partszakasz egyik eldugottabb részéhez.
- Igazán megölelhetnél, már nem látnak a többiek - mondta Hazza és széttárta a karját.
Megöleltem, ő közben simogatta a hátam és megpuszilta a fejem búbját. Eltolt magától én csak azt éreztem, hogy egyre közelebb kerülök a talajhoz. Megkapaszkodtam a legközelebbi dologba (Harry nadrágja) és magammal rántottam. Hátra estem (estünk) és jól bebasztam a fejem. Harry persze rám esett, milyen jó dolga volt...
- Leszállnál rólam? - kérdeztem.
- Szeretnéd?
- Jó lenne...
- Akkor nem - és rám mosolygott.
- De Hazza, kérlek - néztem rá kölyökkutya szemekkel. Remélem hat rá, mert ha így folytatja, kinyomja a belemet is. Én még mindig vigyorgok rá, mint egy idióta.
- Ha már ilyen szépen nézel rám és meg is csókolsz, akkor elengedlek - mondta az alkut Harry.
Én megcsókoltam és végre leszállt rólam. De nem segített volna fel állni. Kösz Harry így számíts az én segítségemre is. Egyszer csak síri csend lett és egy lövést hallottunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése