2013. január 25., péntek

2. rész: Még a hideg is kirázott (+18)

Köszi szépen a 469 oldalmegtekintést :D Ha meglesz a 2 komi hozom hétfőn az új részt :D



Harry szemszöge:
A mai nap tök unalmas volt. Liam ma át költözött a másik szobába, mert bekanalaztam az ágyát. Olyan jót nevettem rajta, amikor kirohant a szobából. Ma elterveztem, hogy megfektetem Ash-t, annyi év után. Végre az enyém lesz. Első rész már teljesítve, Liam-ot elküldtem. Olyan 23:00 fele járhatott az idő. Ashley épp a fürdőből jött ki egy szál fehérneműben. Igazán gerjesztő volt a látványa. Épp a szekrényemben kutatott valami háló póló után, mert tudniillik mindig az én pólómban alszik. Mögé settenkedtem Styles stílusban. Óvatosan meg öleltem hátulról a bal kezemet felcsúsztattam a jobbat meg le. Egy mozdulattal felkaptam és óvatosan befektettem az ágyba. Én voltam felül és csak néztem a szemeibe.
- Harry mit akarsz?
Én csak rá mosolyogtam 
és a zsebemből elővettem az óvszert. Ashley csak ennyit mondott:
- Gyerünk Styles! Mutasd, mit tudsz!
Nem haboztam egyből megcsókoltam. A szájáról lassan letértem a nyakára. Majd Ashley át vette az irányítást és alulra küldött. Meg csókolt én meg visszacsókoltam pláne egy ilyen lányt. Ashley csók közben lehámozta rólam a pólómat. Egy pillanatra ránézett a kockáimra.
- Tetszik, mi?
- Kuss Styles!
Ahogy ezt kimondta engem még jobban beindított. Majd elkezdte kigombolni a nadrágomat csókolózás közben. Majd én lehámoztam saját magamról. Apró puszikat lehelt a hasamtól lefele ott ahol puha ajkai érintették a bőrömet bizseregő érzés járta át a testem. Óvatosan lehúzta rólam a boxerem és végig tartottuk a szemkontaktust. Kezébe vette a péniszemet, majd óvatosan elkezdte húzogatni. A hegyét bekapta majd becsusszantotta a szájába. És elkezdte szopni, egészen addig míg el nem mentem. Bele élveztem a szájába és ő lenyelte az egészet. Felhúztam és megcsókoltam, és a fülébe dünnyögtem:
- Ügyes voltál Cica! Most én jövök.
Újra alulra küldtem őt. A kezemmel a melltartója kikapcsolásához vezető utat kerestem. Meg is találtam és egy könnyed mozdulattal kikapcsoltam. Rá látást nyertem formás melleire. Wow! Csókolózás közben elkezdtem masszírozni a melleit. A szájáról letértem a melleire majd azokat kényeztettem. És a hasát csókolgatva lejjebb haladtam. Egy hirtelen mozdulattal letéptem róla a bugyit. A lábait széjjeltártam és elkezdtem munkálkodni. Az ujjaim segítségével eljutattam a csúcsra. Majd felvettem az óvszert és a hatalmas farkamat benyomtam tövig. Ashley száját egy hatalmas nyögés hagyta el.
- Te jó ég! - Ash.
Én csak elkezdtem mosolyogni. A csípőmet ütemesen mozgattam, hol gyorsabban, hol lassabban. Addig, míg mind a ketten a csúcsra nem jutottunk. Aztán még egyszer csináltuk.
- Hú! - elégedetten döltem hátra. - Te aztán tudsz valamit. Régen fárasztott ki így egy lány.
- Akkor edzésbe kell jönnöd.
- Az biztos. Segítesz?
- Majd meglátjuk.
- Oké cica. Gyere, aludjunk, mert én nagyon lefáradtam.
- Rendben.
És odabújtam hozzá és úgy aludtunk el.


* Kedd * 2013. augusztus 6.

Ashley szemszöge:
Reggel Harry ölelő karjaiban keltem fel. Lefontam a karjait magamról és kikeltem az ágyból. A takaró Harry csípőjéig volt és így rálátást nyertem a tökéletes kocka hasára. A kezemet végig húztam a kockáin, csak meg ne tudja, hogy ezt tettem. Oda mentem a szekrényemhez és kivettem a bakancsomat, egy rövidnadrágot és egy fekete topot. Aztán odamentem Hazza szekrényéhez kivettem a terepmintás ingjét és még elvettem az egyik sapkáját is. Bementem a fürdőszobabába, megfürödtem, kisminkeltem magam és felöltöztem. Mikor végeztem kijöttem és Liam bent volt a szobába.
- Harry mit keres a te ágyadban? - kérdezte tőlem.
- Ööö... - nah most gondolkozz Ash. - Tegnap este befoglalta az ágyam - mondtam ki ami legelőször eszembe jutott.
- Nem lehetne az, hogy én visszajönnék aludni? De ebben az ágyban nem akarok - mondta Liam és az ágyára mutatott.
- De, örülnék neki, ha visszajönnél. Amúgy, ha szeretnéd, aludhatsz az én ágyamban én meg alszok a tiédben.
- Köszönöm, köszönöm - ölelt meg Liam és kiment a szobából.
- Hmm, alattam fogsz aludni? - ült fel Hazza az ágyban.
Megfordultam és válaszoltam neki:
- Amint hallottad...
- Akkor jó lesz megint arra kelni, hogy valaki simogatja a kocka hasamat, mint ma - és rám nézett a gyönyörű szemeivel.
- Miről beszélsz? - próbáltam tagadni, de szerintem nem sok sikerrel.
- Tudod te.
- Hagyjál - felkaptam a szemcsimet a polcról és kimentem a szobából.
Lementem a konyhába enni még mielőtt elindulunk. Kinyitottam a hűtőajtót és elővettem a rántotta alapanyagait. Elkészítettem magamnak és leültem enni, nem sokkal később leült mellém Kelly.
- Mizu Ashley? - kérdezte tőlem.
- Semmi.
- Az nem sok.
- Szeretnél valamit mondani?
- Ami azt illeti igen. Összejöttem Zayn-nel - amint ezt kimondta én elkezdtem fuldokolni, mert félre nyeltem.
- Te és Zayn? - még mindig sokkolt.
És csak annyit láttam, hogy Kelly-t valaki megöleli hátulról.
- Igen, együtt vagyunk - mondta Zayn és megpuszilta Kelly arcát.
- Sokáig.
Mit ne mondjak, elég fura párost alkotnak, de legalább lesz kit szívatni. Héé, Ashley ne legyél ilyen gonosz! De! Ott a két bajkeverő társam majd ők segítenek. Jött be Harry is a konyhába.
- Ti most...? - mutat Zayan-ékre.
- Igen.
Harry közelít felém, de nem igazán értem mit akar. Épp kapnám be a falatomat, de Harry kiveszi a villát a kezemből és ő ette meg.
- Ez az én kajám, csinálj magadnak!
- De ez így finomabb volt.
- Tessék, edd meg! - toltam elé a tányérom.
- De Cica nekem csak egy falat kellett.
- De most már nekem nem kell!
- Oké, köszi - mondta és közelített felém.
Felálltam az asztaltól és ott hagytam őket. Visszamentem a szobámba és oda mentem a fiókomhoz és elővettem a fegyverem, majd elraktam.


- Ashley, indulunk! - kiabált fel nekem Zayn.
Lementem és a fiúk már a ház előtt vártak rám. Beszálltam és elindultunk a megbeszélt helyre, ami egy lepukkant raktár volt. Bementünk, előttem ment Harry és Zayn. 
Valami élelmiszer raktár lehetett, szerintem. Mi érkeztünk hamarabb. Harry rám mosolygott én vissza mosolyogtam. És megérkeztek... még mindig félek, hogy valami nem jól sül el, de ezt már 100x megcsináltuk. Egy fekete M6-os BMW-vel jöttek. Látszik, hogy nagy kutya... Kiszállt belőle Carl, a főnök és a többi embere.
- De rég láttalak titeket, azt hittem szereztetek másik beszerzőt.
- Ugyan Carl, nálad jobbat nem igen találnánk - mondta Harry és megölelte, majd Zayn-t is. És felém jött.
- Szia Drága! - még a hideg is kirázott ahogy Carl ezt kimondta, de egy mosolyt erőltettem magamra.
- Szia Carl! - és megölelt, éreztem magamon Hazza tekintetét.
Az ölelés után Carl a kocsihoz mentés elővette a rendelt mennyiséget.
- 10kg színtiszta kokain - mutatta meg a táska tartalmát.
- Nagyszerű - Harry épp nyúlt volna érte, de Carl összecsukta a táskát.
- Előbb a pénzt!
- Ashley! - szólt nekem Harry az erőteljes sexy hangján.
Odamentem és odaadtam Hazza-nak a pénzes táskát és véletlenül összeért a kezünk, egyből elrántottam onnan és visszasétáltam a helyemre 
- 1000$ - mondta Harry és ő is megmutatta a táska tartalmát.
- Bízok benned Harry, hogy annyi - mondta Carl és kicserélték a táskákat.
Harry intett, hogy mehetünk. Kiléptünk az épületből eléggé megkönnyebbültem, hogy végeztünk ezzel a résszel. Beszálltunk a kocsiba és a szerzett koko mellém került a hátsó ülésre. Indultunk a következő helyszínre. Megálltunk. Zayn kiszállt és egy szürke furgonhoz ment.
 Én meg Harry-vel maradtam, láttam, hogy a visszapillantó tükrön néz engem. Megpróbáltam figyelmen kívül hagyni és inkább Zayn-t néztem. Láttam, hogy a kocsinak támaszkodik és bekopog az ajtón. Résnyire kinyílik, beadja a pénzt Zayn és egy papírzacskót kap. És indul vissza a kocsinkhoz. Beszállt.
- Minden rendben ment? - kérdezte Harry miközben beindította a kocsit.
- Aham - és elintézte ennyivel.
Mentünk haza fele, én meg az ablakon bámultam kifele és a gondolataimba merültem. Harry hangja zökkentett ki a gondolkodásból.
- Mondtál valamit? - kérdeztem.
- Igen, hogy megérkeztünk kiszállsz vagy itt akarsz éjszakázni? - és megint rám mosolygott azzal a csábos mosolyával. Kiszálltam a kocsiból és bementem a házba.

5 megjegyzés:

  1. Jo lett gyorsan kovit :) ja esxegyvapamit nem ertek! Ashly most nem Niall csaja?? :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A-a, mert Niall eltűnt de még nagy szerepe lesz :D de nem árulok el többet :P

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. xdd oke de en nem lattam hogy irtad volna hogy eltunk de nem baj varom a kovit :))

      Törlés
  2. szia en uj vagyok itt es most eloszor olvastamj el a blogodat nekem nagyon teccik szerintem jo lett sies a kovivel:)

    VálaszTörlés