2013. február 4., hétfő

6.rész: Ha tehetem én ölöm meg...

Bocsi, hogy ez a rész rövidebb lett. Ígérem a következő hosszabb lesz. Köszönöm az előzőhöz a 4 komit, mindig örülök a visszajelzéseknek. Nah akkor jó olvasást.


*csütörtök*
Niall szemszöge:
Épp ülök és várom, hogy én jöjjek biliárdban.
- Haha - nevettem ki - Ezt jól elcseszted Justin.
Felálltam és kezembe vettem a dákót és épp lőni akartam volna, amikor:
- Niall! Milo hív! - szólt nekem Steve.
- Oké megyek - mondtam, hú de nagy lelkesedéssel.
Elsétáltam Milo irodájához, bekopogtam.
- Gyere!
Beléptem és láttam, hogy Matt is ott van.

- Cső Mattey! - pacsiztam le vele.
- Cső bro!
- Szasz Milo! Mit szeretnél? - tértem egyből a lényegre.
- Köszönöm, hogy hamar idejöttetek. Lenne egy kis feladatotok Blackpool-ban - mondta elég komolyan.
- Mi a feladatunk főnök? - tette fel a kérdést Matt.
- Körül kéne nézni a környéken.
- És mégis minek, főnök? Minek mennénk oda? - kérdeztem.
- Egy bizonyos pletyka miatt, ami arról szól, hogy Ashley-ék élnek - mondta Milo.
- Rendben, de nem hiszem, hogy túlélték azok a nyomorultak - mondtam.
- Holnap reggel indultok ott lesz egy házatok. És este a legfelkapottabb klubban kellene széjjel néznetek. Azonnal értesítsetek, ha van valami. Ne kezdjetek magán akcióba - mondta nekünk fenyegetően.
- Értettük főnök - M.
És elindultunk Matt-tel ki az irodából és ő is jött velem visszabiliárdozni. Beléptünk a terembe és megpillantottam az én vörös démonkámat.
- Szia, Baby! - mentem oda hozzá, megcsókoltam és közben belemarkoltam a formás kis seggébe. Éreztem, hogy tetszett neki, mert bele mosolygott a csókunkba - Gyere baby hagyjuk itt őket - súgtam a fülébe és megharaptam a fülcimpáját.
- Niall én most nem tudok menni - mondta Serena.
- De jössz! Nincs más dolgod - megfogtam a kezét és egy üres helyiségbe ráncigáltam - Vetkőzz!
- De Niall...
- Azt mondtam vetkőzz!
Serena nem tette azt, amit mondtam. Ezt még megbánod kislány! Letoltam a nadrágomat a boxeremmel együtt.
- Térdelj!
*Péntek* augusztus 15.
Matt szemszöge:
Reggel eljöttünk Niall-el Blackpool-ba. Lepakoltuk a cuccainkat. És most jelenleg a leghíresebb klub előtt vagyunk egy kocsiban.
- Szerinted igazak ezek a pletykák? - kérdeztem.
- Szerintem tökhülyeség. Menjünk már be, bulizni.
- Hülyeség? Azok ott nem ők? - mutattam a bejárat felé.
Niall egyből oda kapta a fejét. Haha jól meg szívattam.
- Te idióta! Ne szívass!
- Amúgy, hogy is néznek ki?
- Van egy alacsony, sexy, szőke csaj. Egy magas göndör, barna hajú srác. Van...
- Azok ott mennek...
- Bazd meg a főnöknek igaza volt. Nem haltak meg ezek.

Én meg közben elővettem a telefonomat és Milo számát kezdtem keresni a telefonkönyvben
- Mi a faszt csinálsz te? - förmedt rám Niall.
- Hívom Milo-t! Szerinted még is mit csinálnék?
- Nem hívsz te senkit. Erről nem szólunk senkinek.
- De a főnök azt mondta...
- Nem szólunk neki. Mi csináljuk meg, hogy büszke legyen ránk.
- De ez szerintem rossz ötlet.
- Képzeld, hogy fognak majd minket ünnepelni... Milo is mennyire büszke lesz rád. Anyukád is mennyire fog neked örülni...
Niall jó érveket mondott, meggyőzött engem.
- Jól van, benne vagyok bro'!
- Ez a beszéd Mattey. Most már menjünk be.
Kiszálltunk a kocsiból. Mentünk befele és rám mosolygott egy dögös fekete. Én visszamosolyogtam. Bent a bárpultnál rendeltünk piát, majd leültünk az asztalokhoz. Körül néztem és megakadt a szemem papuson (Liam).
- Nézd, ott van Liam - löktem oldalba Niall-t.
Leült mellé egy olyan 17 éves csaj. Valamit sugdolóztak, majd Liam átcsúsztatott neki valamit a csaj meg visszacsúsztatott neki pénzt.
- Ezek drogot árulnak? Most már tudom, hogy honnan van pénzük. Menj már oda hozzá és kérjél 2 adagot - Niall.
- Nem - tiltakoztam.
- Menj már oda Matt! Én nem mehetek, mert akkor felismerne.
- Félek odamenni, mert még véletlenül bemosok neki.
- Húzzad a beledet, te szaros! - mondta Niall elég keményen.
Én nem mertem megszólalni se. Inkább felálltam az asztaltól és elindultam Liam felé. Leültem mellé, pontosan ugyan oda ahová a csaj ült.
- Mit szeretnél?
- Mid van?
És meg mutatta a készletét.
- Melyik a legerősebb?
- Ez - és rá mutatott.
- 2-t kérek belőle.
- Nem lesz az egy kicsit sok, fiatalember?
- Nem. És mennyi?
- 25$ darabja.
- Tessék, itt van 60$. Tartsd meg az aprót - toltam át a pénzt. 
Ő is így tett, csak ő a tablettával. Felálltam és mentem vissza Niall-höz. Találkoztam ezzel a köcsög állattal. Remélem elég keménynek mutattam magam. Ha tehetem, én fogom megölni ő, saját kezűleg, mert amit anyámmal tett az megbocsáthatatlan.
* szombat * augusztus 16.
Harry szemszöge:
Tegnap a buliban elég furcsa dolgot láttam. Mondtam is Ashley-nek, de nem hitt nekem. Én biztos vagyok benne, hogy Niall-t láttam...
Ashley-vel ülünk lent a kanapén és valami szar műsort nézünk. A többiek még alszanak. Észrevettem, hogy Ashley elég furán méreget engem.
- Mi van? - kérdeztem tőle.
- Semmi. Csak most olyan cuki vagy ezzel az álmos fejjel - és beleharapott az alsó ajkába.
Én nem értettem, hogy most mit akart ezzel. Néztem tovább a tv-t. Egy kis idő múlva annyit veszek észre, hogy még közelebb húzódott hozzám és a fülembe súgta:
- Sex! Most!
Én ránéztem.
- Nem!
Ő csak értetlenül nézett rám és beült az ölembe. Tudja, hogy ezzel felgerjeszt.
- És miért nem? - tette a kezeit a mellkasomra.
- Nincs hozzá kedvem - mondtam ezt, ami természetesen nem igaz. De mégse mondhattam el neki, hogy addig nem akarok vele lefeküdni, míg nem a barátnőm.
- De akkor ezek a tieid lehetnének - és a kezemet a formás mellére rakta. Én meg jól megmarkoltam. Biztos, hogy élvezte, mert a száját egy kis nyögés hagyta el.
- Ezek már az enyémeim, de most tényleg nem - vettem el a kezemet a melléről.
- De érzem, hogy te is akarod - gondolom arra gondolt, hogy The Styles működésbe lépett.
Majd Ashley megcsókolt engem, már majdnem hagytam magam, mikor csengettek.

8 megjegyzés:

  1. Imádom!*.* Olvastam az előző évadot is!És WOW.!
    Kedvenc!^^

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki :).majd kb a 12. Résztől váratlan fordulat lesz ;)
    már én várom jogy mit fogtok hozzá szólni :D

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon nagyon jóó Woow egyszerüen szuper nagyon nagyon várom a következőt :) Az előző évad is nagyon jó volt és ezis elképesztőőő :D :))) csak így tovább :))))

    VálaszTörlés
  4. Szia :) ISMÉT nagyon-nagyon tetszik :) ÉS wow... Serena :) Jó, hogy egy kicsit eltértél "Harry-éktől", és Niall szemszögéből is írtál. Grat :) nagyon várom a kövit... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :D igyekszem mindegyik párosról írni majd később mert van 1-2 ötletem, hogyan bonyolíthatnám a viszonyukat....:) olyan dolgokat találtam ki ami még egy blogban se olvastam :D remélem elnyeri majd a tetszésed( etek)

      Törlés