2013. február 14., csütörtök

9. rész: Ezt még behajtom rajtad!


* szerda * augusztus 20.

Ashley szemszöge:
Felkeltem és egyből szólított a hasam. Lementem a konyhába és olyan dolgot láttam, amit egy jó ideje nem.
- Louis, te elmentél vásárolni...magadtól?
- Igen, mivel gondoltam éhesek lesztek - mondta Loui és közben pakolt be a hűtőbe.
- Eleanor?
Loui csak rám nézett és elmosolyodott, 

egyből tudtam, hogy igazam van.
- Jajj, Loui - odamentem hozzá és megöleltem.
- Gondokon azért jöttél le, mert éhes vagy. Mit szeretnél reggelire? Csak ne valami bonyolultat.
- Jó lesz egy szenya.
- Oké, akkor kettőt kapsz.
Louis megcsinálta a szendvicseket és leültünk az asztalhoz beszélgetni.
- Mesélj mi volt tegnap? - kérdeztem.
- Teljesen nem vagyok normális. Az első randin elbőgtem magam és a karkötőt, ami neki vettem elfelejtettem odaadni. De mind ezek mellett megcsókoltam - mesélte Louis feledtén jó kedvel.

- Akkor jártok?
- Még nem.
- Remélem fogtok, mert szívesen látnám a családba.
- Ígérem, majd szólok, ha összejöttünk. Amúgy te és Harry miért nem vagytok együtt?
- Én nem tudom, miről beszélsz - játszottam a hülyét.
- Ne játszd a szőkét!
- Ennek egyetlen egy oka van, az hogy Harry még nem tette meg a szükséges lépést - mondtam csalódottan.
- Igent mondanál neki?
- Persze - vágtam rá.
- Akkor megyek is és beszélek a fejével.
- Ne Louis, kérlek! Ezt ne mondd el Harry-nek! - kérleltem és ekkor belép ő.
- Mit ne mondjon el nekem? - kérdezte Hazza.

- Mi csak arról beszélgettünk, hogy Ashley... - és Louis segítség kérően rám nézett.
- Hogy nekem van egy jó ötletem, amit Louis el akart mondani neked, de én nem akarom.
- És még is mit? - kérdezett rá Harry.
- Mondtam, hogy nem fogom elmondani neked.
- Amúgy hova készülsz? - terelte el Louis a szót.
- Dolgom van a városban - válaszolta Harry. - Nem fogom nektek elmondani - fogta magát és elment.
- Szerintem nem vette be - szólalt meg Loui.
- Szerintem se.
- Bocsi, de most megyek, fel kell hívnom Eleanor-t - mondta Loui és kiment a teraszra.
Megettem a szendvicsemet, majd felmentem a szobámba. Megigazítottam a takaróm mikor egy cetli esett ki. Felvettem és elkezdtem olvasni:
" Az idő gyorsan telik, készülj a ma estére. Speed street 64. Menj el ide most!"
Ezt Harry írta? Mert, ha igen akkor végre nagyon boldog leszek. Gyors felöltöztem és elmentem a megadott címre. Egy ruhabolt volt. Mit akarhat itt, ő? Őszintén megvallva nem tudom. De bementem a boltba és a kasszához mentem.
- Jó napot! Miben segíthetek? - kérdezte az eladó.
- Nem járt itt egy magas, göndör hajú, elég helyes srác? - kérdeztem.
- De, akkor maga lenne Ashley? – én bólogattam. - Tessék, ezt hagyta itt önnek - nyújtott át egy szatyrot nekem. - És még azt is mondta, hogy választhat egy hozzá illő cipőt, amit ő áll majd.
- Rendben, köszönöm!
Megnéztem mi van a szatyorban és láttam, hogy egy fekete testhez simuló ruha. Legalább Hazza ismeri az ízlésemet, normális a ruha. Elmentem a cipő részleghez és vettem egy hozzá illő fekete magasságút. Visszamentem a pénztárhoz, hogy a nő fel tudja írni Harry számlájára. Miután megtette át nyújtott egy újabb cetlit nekem.
"Remélem, tetszik a ruha. A következő cetlit megtalálod lent, a helyünkön"
Egyből tudtam, hogy Harry mire gondol. Gyors hazamentem, leraktam a csomagot. Az utam a pincébe vezetett. Onnan pedig le a katakombákhoz. Tudniillik lent van egy olyan szoba, ahol Harry-vel ketten el szoktunk menni, beszélgetni. Bementem. Körül néztem és akaratlanul is elkezdtem mosolyogni, mivel a falon csak olyan kép van, amin én és Harry vagyunk. Meg is találtam a képek között a kövi cetlit. Odamentem leszedtem.
"Este 8-ra jön érted egy taxi és elhoz hozzám. Addigra legyél kész"

*18:30*
Lassan itt a nyolc ezért elkezdtem a készülődést. Elsőnek is letusoltam. És megmostam a hajam, majd meg szárítottam. Átmentem rajta hajvasalóval, mivel tudom, hogy Harry szereti, ha ki van engedve az egyenes hajam. Következett a sminkem. Egy fekete füstös mellett döntöttem. Majd egy kis alapozó meg pirosító következett. 19:40 volt már. 20 perc és itt a taxi. Felvettem a ruhát. Tökéletesen állt rajtam, már csak a cipő hiányzott, azt is felvettem. Remélem Harry-nek tetszeni fogok. 19:52 van. Úgy döntöttem, hogy lemegyek, és ott várok. Kimentem az ajtón, lesétáltam a lépcsőn. A lenti tükörben még egyszer megnéztem, hogy minden rendben van-e. Egy kicsit igazgattam a hajamon, miközben megpillantom a tükörből a mögöttem álló Louis-t.
- Ashley gyönyörű vagy. Hova készülsz?
- Harry-hez - mondtam nagy mosollyal.
- Ha meg lát téged így, akkor biztos eláll a szava. Hisz, ahogy mondtam gyönyörű vagy.
- Köszi, Louis - öleltem meg - De biztos jó vagyok így?
- Nem. Te tökéletes vagy így.
És ilyenkor egy dudaszót hallottam kintről. Kimentem. Beültem a taxiba és elvitt engem egy erdei házhoz.
- Megérkeztünk, hölgyem!
- Rendben - és kiszálltam a kocsiból.
Nagyon sötét volt, csak a verandán világított egy lámpa. Odasétáltam a házhoz és beléptem az ajtón. Beljebb sétáltam a házba. És éreztem Harry parfümjének az illatát a levegőben, tudtam, hogy itt van. Beléptem az étkezőbe, meg volt terítve 2 főre. Egyszer csak érzem, hogy Harry karja körém fonódik.
- Örülök, hogy eljöttél, cica. Nagyon dögös vagy - súgta a fülembe. - Foglalj helyet - húzta ki a széket.
Leültem. Majd ő is helyet foglalt. Neki kezdtünk a kajálásnak, nagyon finom volt. Majd beszélgettünk és mikor végeztünk én leültem a kanapéra. Harry berakott valami lassú zenét és hozott egy 1 üveg bort. Kibontotta és öntött magunknak és leült szorosan mellém. Meg fogta a szabadon lévő kezemet.
- Ashley, én gondolkodtam kettőnkről... Én nagyon jól érzem magam melletted, de...
- Mi de?
- De én már nem bírok csak a barátod lenni. Én annál több akarok kenni. Ashley én nagyon szeretném, ha végérvényesen is a barátnőm lennél - és csillogó szemekkel rám nézett, várta, hogy igent mondjak.
Erre várok már több hónapja. De most úgy érzem, nem tudok igent mondani, pedig nagyon szeretnék. Valami visszatart vagy inkább valaki, ez nem más, mint Niall. De ezt mégse mondhatom a szemébe, hogy esne ez neki...
- Harry...én...én... Nagyon cuki vagy... Meg imádlak... De ez nekem most nem menne - biztos összetörtem a szívét, de nem csak az övét, hanem a magamét is.
- De, Ashley, miért? Biztos Niall miatt - hajtotta le a fejét és elengedte a kezem.
- Neki ehhez semmi köze - hazudtam neki.
- Én szeretlek, jobban mint Niall.
- Harry, sajnálom. Szeretlek! - és sírva kirohantam a házból.
Levettem a magas sarkúm és futottam be az erdőbe. Még nem lehettem olyan messze, mert hallottam Harry hangját, hogy a nevemet kiabálja. De én csak futottam tovább. Mikor már nem bírtam levegővel, leültem egy kidőlt fára. Hogy lehettem ennyire hülye? Biztos nem akar engem látni egy darabig... Ma megtette végre azt a lépest, amire vártam, de én elrontottam az egészet. Nagyon hülye vagyok. És tovább sírdogáltam. Egész este az erdőben bolyongtam... Mire kijutottam már világos volt. Elővettem a telefonomat és felhívtam Louis-t.
- Szia, Ashley! Végre, hogy hallok felőled. Mi történt? Jól vagy?
- Szia! Voltam már jobban is. Értem tudnál jönni?
- Persze, hol vagy?
- Tudod, ahol kimész, a városból jobbra van egy földút. Ott leszek valahol.
- Rendben, sietek. Szia!
- Szia!

Harry szemszöge:
- Te mész Ashley-ért - mondta nekem Louis parancsolóan.
- Nem megyek érte! - tiltakoztam.

- Te hagytad elmenni, te mész érte - és tolt kifele a házból.
Beültem a kocsimba és elindultam. Nagyon szarul esett, hogy tegnap Ashley nemet mondott. Pedig azt is mondta, hogy szeret engem. De ha neki Niall kell, akkor legyen boldog vele. Nekem csak az ő boldogsága számít. Befordultam a földútra és mentem pár 100 métert és megpillantottam őt. Megálltam a kocsimmal és beszállt Ashley. Rám se nézett és csak némán bámult előre. Én meg elindultam hazafele. Ashley haja kócos volt, a szeme ki volt sírva, a ruhája piszkos, szakadt volt. De még így is gyönyörű. Az út néma csöndbe telt, a feszültséget már harapni lehetett a levegőben. Megérkeztünk és Ashley egyből kiszállt a kocsiból és bement a házba. Majd én is utána mentem egy kis idő múlva.

Liam szemszöge:
Ülök a tv előtt és kapcsolgatom, nincs semmi értelmes műsor.
- Liam, nem mész boltba? - kérdezte Zayn.
- Nem. Miért?
- Mert venni kéne hajzselét meg óvszert. De tudod azt a 12 darabosat.
- Miért nem mész te?
- Létszi, menj el - kérlelte.
- Ja már értem. Megyek is.
- Kösz, haver.
Kikapcsoltam a tv-t. Felálltam és beültem az én fekete Ferrarimba.

 Elmentem a boltba, megvettem a szükséges dolgokat. Épp jövök ki a boltból, amikor meglátom, hogy egy kapucnis lány a kocsim körül sündörög. Na vajon ez mit akarhat? Odamentem.
- Khm... Khmm... Szeretnél valamit? - ekkor meglátom a kocsim oldalát - Jézusom! Mit csináltál vele?
- Én nem akartam - fordult felém.
Amikor megláttam, még levegőt is elfelejtettem venni. 

Nem hittem a szememnek, ez ő, a tészta hajú. Tehát nemcsak képzeltem.
- Ezt behajtom rajtad - és mutattam a karcolásra.
- Persze, persze - és kezdett a pénztárcájában kutatni.
- Én nem erre gondoltam. Hanem te és én holnap este 7-kor egy randi a Chase étterembe! - vetettem be a csajozós mosolyomat.
- Rendben, de ne kés - és ezzel elindult.
- Hé sexy göndör, áruld már el a neved - kiabáltam utána.
- Danielle - kiabálta vissza.
- Amúgy én Liam vagyok.
- Tudom. Titeket mindenki ismer - és beszállt a kocsijába és elhajtott.
Ez könnyen ment. Megyek haza elmondani a jó hírt. Beültem a kocsimba. Hazamentem.

Ashley szemszöge:
Ülök a kanapén Loui-val, mondja a magáét.
- Ilyet ne csinálj többször - itt apáskodik nekem, hagyjon engem békén.
És ekkor kivágódik a bejárati ajtó és valaki trappol be, mint egy ló.
- Holnap ki megy randira? Hát én! - mondta Liam feledtén nagy örömmel.

- Az jó, haver. És kivel? - kérdezte Louis.
- A neve Danielle. Göndör haja van és nagyon sexy.
Amikor Liam elkezdte sorolni a csaj tulajdonságait én egyből ráismertem.
- Te Danielle-val mész randizni? Ő Travis nővére - én.
- Hogy miiii? - lepődött meg Liam.
- Jól hallottad - mondtam "nagy" életkedvvel.
- Ashley neked mi bajod? Köze van ahhoz, hogy nem jöttél haza? - kérdezte Liam.
Ahogy Liam kimondta a szavakat, eszembe jutottak a tegnap esti történések és még jobban elszomorodottam. Leült mellém Liam
és egész délután próbálták engem jobb kedvre deríteni. De én mindig csak Harry-re tudtam gondolni...

4 megjegyzés:

  1. NAggyon-nagyon jó :) várom a köviit :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hétfőn érkezik :D és köszönöm h olvasod *.* :D

      Törlés
  2. Nagyon jó :) kövit gyorsan :) <3
    szegény Harry és Ashley. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kösziiiii :DDD
      hát igen az ő kapcsolatuk nem könnyű eset..:)

      Törlés